Borcanele · Tips & Tricks

Organizarea produselor cosmetice

Daca e ceva ce urasc in ceea ce priveste organziarea cosmeticelor pe care o aplicam pana acum, pot spune ca acestea sunt dezordinea, faptul ca nu erau pe categorii si faptul ca se murdarea foarte usor amabalajul. Fiind și un pic ”control freak” si fixista in ceea ce priveste organizarea, am reusit sa gasesc cateva solutii foarte ieftine.

Pasul 1: Faceți rost de un pahar din sticla sau mai multe.

Eu am cumparat mai multe lumanari de la Ikea precum cea din poza. Costa doar 3 lei o lumanare, miroase genial, iar cand se termina ceara puteti curata cu apa calda suportul si ramane un pahar din sticla precum cel din poza. Daca nu sunteti din Bucuresti, am gasit in Iasi in Selgros un set de 6 pahare asemanatoare si era cam 1,8 lei bucata.

IMG_2486

Pasul 2: Umpleti suportul cu diverse cosmetice

Unul din pahare a fost decorat cu o fundita. E foarte simplu, cumpărati sau folositi o banda din satin de la un cadou, legati-o in jurul paharului si e gata. Exista mai multe idei de a decora un astfel de pahar, voi face un articol separat pentru asta.

Am separat cosmeticele in limita paharelor si posibilitatilor  (abia m-am mutat si nu am toate lucrurile disponibile), astfel am pus ojele și tusul de ochi, rimelul si alte lucruri mici in doua pahare.

IMG_2499-horz

De asemenea, pentru pensulele mari de machiaj, perie de par sau alte produse de aceste dimensiuni, as fi putut folosi un borcanas cum am postat si pe Facebook, dar deoarece nu am in noua locuinta, am cumparat de la Ikea un suport de lumanari cu 10 lei precum cel din imagine. Aceasta este varianta finala:

IMG_2501

Pont! Ca sa nu mai tinem pungutele cu discurile demachiante atarnate pe langa oglinda, putem folosi tot un suport de lumanare sau pahar, ca in imaginea ce urmeaza. Astfel, va avea un aspect mult mai elegant acel colt din baie sau dormitor.

IMG_2502-horz

IMG_2505

Voi cum va tineti produsele cosmetice organizate? 🙂

 

Leave a Reply

