Tips & Tricks · Uncategorized · Video

Plante suculente si suporturi second hand

Acum cateva luni am gasit intr-un second hand 3 suporturi interesante. Practic doua dintre ele nu stiu la ce folosesc, dar a treia, cea cu margine aurie, e un fel de sosiera. Le-am cumparat deoarece pur si simplu mi-au placut dar nu stiam ce aveam sa fac cu ele, pana am gasit pe Pinterest o poza cu plantele suculente.

Asadar, a aparut dorinta de a folosi cele trei suporturi pe post de ghiveci. Am ales plantele suculente deoarece ele nu prea cresc si nu sunt deloc sensibile (in timpul iernii trebuie udate o data pe luna!) si sunt si tare dragute.

Toate bune, planul era facut, dar nu stiam unde gasesc aceste plante. Am cautat in Carrefour si Kaufland dar nu am gasit, si am intrat la Dedeman pe site si am gasit o multitudine de specii. Imediat am fost sa le cumpar, si erau la un pret chiar foarte bun. Am mai cumparat putin pamant sa mai completez si cam atat.

Va invit sa urmariti clipul pe mai jos sa vedeti cum a decurs intregul proces, dar si rezultatele finale.

img_2525

img_2527

img_2532

img_2539

Leave a Reply

